Acte: Cooperació a Nicaragua des del CBL

Cartell acte: Cooperació a Nicaragua des del CBLL'acte Cooperació a Nicaragua des del Campus del Baix Llobregat, va tenir lloc a la Sala de Graus de l'ESAB i comptà amb la presència del Cònsol de Nicaragua a Barcelona per a la seva inauguració.

L'acte tenia per objectiu mostrar una part de les activitats de cooperació universitària que es duen a terme des del CBL , principalment per part dels grups Telecos Sense Fronteres i Agricultura per al Desenvolupament.

En l'acte, es van presentar diverses perpectives, basades en les experiències sobre el terreny de diversos estudiants i exestudiants de l'ESAB i l'EPSC. Comptarem, a més, amb la presència de diverses personalitats: la Regidora de Castelldefels, Lourdes Carreras; el director de l'ESAB, Joan Oca; el delegat del rector al CBL, Daniel López; el cònsol honorari de Nicaragua a Barcelona, Francisco Neira; i el director de l'ESPC, Jordi Berenguer.

Acte Nicaragua

Presentacions de les ponències:

Alfred Causi. Telecos Sense Fronteres

Lídia Paredes. Agricultura per al Desenvolupament