Presentació de projectes de membres de l'ESAB

Els membres de l'ESAB que han presentat projectes de cooperació a la convocatòria d'ajuts del CCD els compartiran amb la resta de l'escola.

30/05/2017 de 15:30 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Aula 14 de l'ESAB
Nom de contacte
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Cada any, el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC obre una convocatòria a la qual els membres de la universitat poden presentar els seus projectes de cooperació i, possiblement, rebre uns ajuts. Hi ha projectes de totes les temàtiques que abarca la UPC i cal destacar els d'agricultura, on protagonitza la nostra escola. Enguany comptem amb projectes en tres continents diferents, a païssos tan diferents com Nepal, Haití, Senegal, Perú i Zimbabwe. Els membres de l'ESAB que els han elaborat i que els realitzaran els compartiran aquest proper dimarts dia 30, a les 15:30h a l'aula 14 de l'ESAB.

Es tracta d'una oportunitat ideal per a conèixer la feina de cooperació que té lloc a l'escola, així que no us ho perdeu!