Universitat Gaston Berger de Saint Louis - Senegal

Amb col·laboració amb el ONGD Món 3, i el seu projecte "Creació d'un espai de formació i difusió, tècnica i superior, i investigació agro-silvo-pastoril sota la prespectiva d'un desenvolupament regional sostenible" la professora de l'ESAB Anna Gras es va desplaçar tant a Senegal com a Mauritània a realitzar varies activitats tant en el camp de la cooperació interuniversitària com al de transferència de tecnologia.

2008. S'ha iniciat la validesa dels Plans D'estudi d'Agricultura de la Universitat Gaston Berger, de Saint Louis (Senegal) i del Liceu de Formació Professional a Bogue, Mauritània.

2009. Realització dels passos necessaris per a la impartició d'un Màster en desenvolupament Rural i Cooperació que creï d'un espai de formació i difusió, tècnica i superior, i investigació agro-silvo-pastoril sota la perspectiva d'un desenvolupament regional sostenible.

2010. Docència del Màster en desenvolupament Rural i Cooperació. En aquest curs lectiu 2009-2010 deu professors de l'escola ESAB s'hi han desplaçat per donar-hi formació.

2011 i 2012. Docència del Màster en Desenvolupament Rural i Cooperació i preparació d'un projecte conjunt de recerca UGB-UPC en edafologia.

RESUM 2011

Mapa projectes ApD